Положення
про майстер - клас у РБДТ
1. Загальні положення
- Майстер-клас є однією з ефективних форм групової науково-методичної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників РБДТ.
- Майстер-клас створюється за наявності в педагогічному колективі одного або кількох педагогів-майстрів, носив перспективного педагогічного досвіду.
- Майстер-клас формується у складі 5—7 осіб з педагогів-слухачів, які виявили інтерес і бажання ознайомитися з досвідом педагога-майстра.
2. Мета, завдання діяльності майстер - класу
2.1. Метою майстер-класу є передача перспективного педагогічного досвіду, ознайомлення слухачів" з інноваційними продуктами, отриманими в результаті творчої, експериментальної діяльності педагога-майстра.
2.2. Основними завданнями майстер-класу є:
- розвиток професійної компетентності педагогічних працівників, створення мотивації і умов дога професійного вдосконалення;
- поширення перспективного педагогічного досвіду;
- упровадження нових технологій навчання і виховання в практичну діяльність;
- ознайомлення педагогічних працівників з положеннями педагогічної концепції педагога-майстра, формування в них умінь та навичок їх практичного застосування;
- розвиток мотивації до опанування авторською технологією;
- обговорення актуальних публікацій, зміст яких відповідає досвіду педагога-майстра
3. Організація діяльності майстер - класу
3.1. Робота майстер-класу планується довільно. Майстер-клас може мата разовий характер, може повторюватися чи мата серійний характер.
3.2. Керівник майстер-класу:
- скликає і координує роботу майстер-класу;
- готує і проводить засідання майстер-класу.
3.3. Основними формами методичної роботи в майстер-класі є:
- семінари - практикуми;
- сем шари - тренінги;
- творчі звіти;
- організація індивідуальної педагогічної виставки;
- відвідування педагогами занять у керівника майстер-класу;
- відвідування керівниками майстер-класу занять у педагогів з метою ознайомлення з рівнем їх роботи та надання їм допомоги із застосування набутого під час навчання в майстер-класі досвіду;
- вивчення літератури з проблеми;
- консультування;
- стажування; презентація творчих доробків.