ПАРАМЕТРИ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ПІД ЧАС АТЕСТАЦІЇ
- Планування роботи
- Тематичне планування.
- Планування занять.
- Планування пошукової роботи, туристсько-спортивних програм і проектів, участі у масових заходах тощо.
- Планування методичної роботи.
- Організаційна діяльність гуртківців
- Оволодіння змістом нових програм і підручників.
- Використання сучасних методів та технологій навчання.
- Використання різноманітних форм роботи на заняттях.
- Використання мотиваційних чинників навчання.
- Методичне і дидактичне забезпечення активної роботи учнів під час навчально-виховного процесу.
- Організація та облік контролю за рівнем досягнень гуртківців, зокрема диференційований.
- Організація та облік виконання пошуково-дослідної (туристсько-спортивної) роботи, зокрема різнорівневої.
- Зворотний зв’язок з гуртківцями під час навчально-виховного процесу (на занятті, змаганнях, походах, очних конкурсних заходах тощо), стать взаємин.
- Ефективність навчально-виховного процесу.
- Педагогіка співробітництва
- Співпраця з колегами у відповідному відділі (філії).
- Співпраця з колегами в рамках МО.
- Співпраця з гуртківцями.
- Співпраця з батьками.
- Робота із самовдосконалення, саморозвитку
- Робота з фаховою, методичною літературою.
- Використання передового (перспективного) педагогічного досвіду в своїй практиці.
- Робота у творчій групі, проекті, програмі.
- Робота з реалізації науково-методичної проблеми педколективу.
- Робота з реалізації власної науково-методичної проблеми в рамках проблеми закладу.
- Узагальнення власного (чужого) педагогічного досвіду.
- Ефективність науково-методичної роботи.