Як показав досвід , однією з
найрезультативніших колективних форм науково-методичної роботи щодо подолання
професійних проблем позашкілля є методичні об`єднання. Взаємовідвідування занять та масових
заходів із наступним обговоренням стало доброю традицією в Міжгірському РБДТ.
Саме в листопаді 2012 педагоги закладу мали можливість проявити свою професійну
майстерність за темою чергового засідання МО "Методика розкриття творчого
потенціалу вихованців через проведення колективних творчих справ” 
Раціональне поєднання
колективної та індивідуальної творчості на гурткових заняттях дає змогу
педагогам знайти ключ до педагогічної майстерності. Керівнику гуртків не потрібно боятися самостійно
мислити, а, навпаки, відстоювати свою думку, проявляти і показувати творчі
знахідки і все це втілювати в роботу вихованців. Саме такі пріоритетні напрямки
показали педагоги закладу на відкритих заняттях. Для показового заняття
гуртка "Кулінарія", керівник:
Цімбота С.І., обрала тему "Мистецтво сервірування столу". Здається,
немає тут нічого складного, але які цікаві історичні факти навела своїм
вихованцям Світлана Іванівна. Швидко, естетично і наглядно засервірувати стіл
не кожен зможе із діток, але після такого майстер-класу не можна забути напутні
настанови педагога.
 Творчість є найважливішою
складовою особистісного, професійного зростання педагогів. Як краще і цікаво
подати тему гурткового заняття продемонструвала керівник гуртка "Паперове
диво" Маринка Наталія Олександрівна, яке побудувала у нетрадиційній формі.
Педагог разом з учнями поринули у чарівний світ казки. При виготовленні
персонажів з оригамі до казки "Колобок" гуртківці проявили спритність та оригінальність. Із витоків українських народних джерел, черпали
надзвичайно цікаві знання вихованці гуртка «Рукотворне мистецтво» (керівник:
Кут Любов Миколаївна). Оберіг, як його виготовляти, що для цього потрібно знати
– все це гуртківці освоїли при виготовленні хатнього оберега «Сонце».

Такі відкриті заняття допомагають педагогам отримати
визнання у професійних колах, відчути свої помилки й успішність. А творчий
педагог, як правило досягає добрих результатів в роботі з вихованцями.

|