Сучасне заняття… Яким воно має бути? Про це ми, педагоги позашкільного закладу, постійно міркуємо, дискутуємо. Обираючи нові прийоми, методи, технології ми пам`ятаємо, що основною формою навчання залишається навчання, зміст якого диктує час. Згідно річного плану було проведено засідання методичного об`єднання керівників гуртків на базі Синевирської ЗОШ І-ІІІ ст. На засідання були винесені цікаві та змістовні питання, темою яких служило «Використання ІКТ в навчально-виховному процесі».
На відкритому занятті, темою якого була «Чарівний світ метеликів» (керівник Маринка Н.О.), педагоги мали можливість спостерігати за роботою вихованців, які поринули у світ природи та мистецтва. Наталія Олександрівна ефективно використала наочні матеріали. Користуючись ІКТ, педагог візуально подала навчальний матеріал для своїх гуртківців, зробила його доступним і зрозумілим. Розроблена презентація послужила змістовним матеріалом.
«Символіка української писанки та традиції українського писанкарства» - тема слідуючого відкритого заняття, яка провела керівник гуртка Ледида Тетяна Андріївна. В ході роботи педагог показала, що ІКТ можна використовувати на всіх етапах заняття. В результаті, було видно, що використання ІКТ дозволяє учням бути не тільки спостерігачами, але й учасниками його створення. Діти виконували свої роботи керуючись наочним матеріалом.
При проведенні круглого столу «Психолого-педагогічне та методичне забезпечення ІКТ в навчально-виховний процес», керівники гуртків обговорили ряд питань над якими працюють педагоги закладу. Директор РБДТ Гичка О.В. ознайомила присутніх із цікавими т змістовними матеріалами. А саме, як краще підготувати презентацію, що слід використати у своїй роботі на чому слід зупинити увагу. Оксана Володимирівна підкреслила, що використання ІКТ в освітньому процесі робить навчання та виховання змістовним, видовищним, сприяє розвитку творчих здібностей дітей.
Із володінням ІКТ на своїх заняттях поділилися керівники гуртків Цімбота С.І., Полажинець М.М.та Кут Л.М. Вони презентували свої роботи, які за рахунок новизни і незвичайних форм роботи стали прикладом для всіх педагогів. |